Thursday, December 11, 2008

Melepak

Dengan official nya hari ni aku cuti coz Sultan aku nye besday....jd aku aku apply cuti jumaat aku dapat lah 4 days straight....weehooo....tapi ape nak buat...takkan nak dok melepak je kat umah...lama2 bosan aku...takpe lah aku heret lah si iya ke mane2 nanti

Today aku tak keluar....aku jd driver bebudak ni hantar diorg pegi music class...adik aku ambik guitar class...ckp ngan ayah aku terus ayah aku belikan gitar....senang nya bebudak skarang...dulu aku dapat guitar mainan je tau...bila adik aku bawak gitar tu aku tgk gitar tu mcm lagik besar pada dia and reminds me of cerita desperado plak....jgn tanya nape kuikuikui
aku harap lah si iya ni betul2 blaja gitar...jgn memain je..kalo tak rugi je hanta gi kelas and rugi je beli gitar tu...

Aku baru je dpt sms dr mak aku....and Alhamdulillah diorg sume sihat...tinggal nak buat tawaf and sai' je and then complete lah haji....aku risau je part melontar tu...yelah teringat dulu kan kes rempuh masa melontar....aku harap2 mereka dijauhkan benda2 tu

Pagi raya mak aku call...borak lame ngan semua org....taknak nangis pon nangis gak...coz aku ckp nilah raya pertama yang parents and nenek aku takda....pagi raya tu aku adalah masak sket2 kat dapur...sorang2 je...kalo tak pagi raya aku lah ngan mak aku yang sebok memasak kat dapur tu...bila dengar takbir pagi raya tu lagik lah sedih....tapi camne pon aku bersyukur coz dapat jugak kitorg gather ramai2 dekat rumah mak busu aku

Na doa abah, mama and nenek dilindungi selalu...and semoga mendapat haji mabrur...amin

2 comments:

i hate stupid smart aleck said...

oho...mak ko pg ngan nenek rock ko ek? i bet everything dah slamat smer kan? :)

Garage4all said...

a'ah gi ngan nenek rock aku hehe...dah selamat buat haji..Alhamdulillah...lagi 2 weeks balik lah