Sunday, November 9, 2008

Di kala kerajinan

Dah lama rupanya aku x update blog ni...yelah aku dah lah mmg terkenal dgn kelembaban nak update apa2....ni sib baik tgh rajin sket so itu yang nak update ni....

Raya pon dah abis....aku x tau dah brapa byk aku mkn during the month of raya je...suma nya aku tibai...so now kene lah start slow down balik kan...then end week of raya mmg bz giler...tahun ni company aku x buat pulak Jamuan Raya....sabar jelah...so initiative sendiri kitorang yg 2nd floor ni pon buat lah Jamuan Raya....mmg meriah dr previous years...mane tak...aku pon merangkap committee jugak....

Menu punya lah byk...ade briyani kambing, nasi lauk pauk, spaghetti bolognese, baked maccaroni, lemang ketupat rendang, soto ayam, rojak, kek, and mcm2 desserts ade...not forgetting satayyy....org lain perghak lah tgk satay...aku name pon budak kjg dah slalu mkn kan...so mkn 2 cucuk je

Baked maccaroni aku sendri yang buat...3 bekas and sumenye lesap...hepi giler aku..yelah ni 1st time buat baked maccaroni....slalu nye wat biase2 je heheh...and paling best aku dpt Best Dress for female...bukan ape...sume org pon cantik2...tapi sejak aku keje kat sini selama 3 tahun aku tak penah pakai kebaya...aku pakai baju kurung je...jd akak2 ni terkezut kejap lah tu yg terus aku dapat award tu...hehe TQ2....so here are the pics yg sempat aku capture...aku merangkap photographer tak official...jadi sabar jelah akak2 tu nak tunggu aku bg gamba ni k heheh


untung ade member canopy...pinjam je buat scallop...kitorg psg sendri tau


blueberry cheese tart kak pah yg appetizing

sib baik tgkp gamba ngan ko mi...rupanya hang nak resign dah

No comments: