Friday, March 26, 2004

taktau nak merapu ape skang ni..tp tadik mmg aku penat giler disebabkan adik aku yg sgt lah aktif represent skool in choral speaking..teringat time aku darjah 6 wat choral speaking pasal 'cock robin'..sian cock robin tu mati at last..disebabkan kepandaian adik aku..die pi volunteer kat cikgu die kate akak saye free esok bole anta kat sek ren sri sekamat which is where the competition was held..so kene ah aku bgn pagi n pegi skola convent..pastu 3 lg member iya naik keta aku n off we went..sbb convent tak sewa bus so kene ahh tumpang keta cikgu lah parents lah nak bwk 30 students pi sane..termasuk ler keta aku haha...so mase sampai sane..bebudak laki prefect kenit2 jerk greet aku n ckp cikgu..cikgu park kat padang tau...ceh terase plak aku mcm cikgu pelatih haha..dah anta adik aku aku pon blah...n then around 12 aku jemput die balik..pastu kol 2 anta akak aku pi komuter..die nak pi klas..ayah aku outstation so akak aku takde keta jd aku ahh kene hanta n fetch die..pas tu balik umah aku terjelepok tido sampai petang..sian plak semalam aku tensen ngan adik aku sebab pandai2 volunteer nak pi hanta students sume...rase besalah pon ade sbb die sronok sgt..patutnyer aku ni supportive ah sket..tp sume sebab gara2 aku penat semalamnyer..n as i expected, convent won the 1st prize..nanti represent daerah pulak...i congratulated my sis n pasal sronok sgt, pjg die bercerite pasal die menang...aku pon join same..yelah kat sape pon die nak bercerite..lagi pon die paling rapat ngan aku..die slalu dgr ckp aku n x pnh berenggang ah ngan aku..kirenyer adik aku n kucing aku shiro le buah hati pengarang jantung aku skang ni..
becakap pasal penat semalamnyer tu..mane tak penat..the day b4 aku kuar ngan dayah..patut ngan sarah skali tp die ade hal...aku pi um dulu nak amik confirmation letter pastu jumpe dayah around 2.30..pi lunch pastu ingat nak main bowling jerk..skali dayah ajak tgk buli walopon die dah tgk..siap kate ngan aku.."ko jgn gelak kuat2 sgt tau"..last2 aku yg rilex..dayah yg pecah perut ketawa dlm wyg..mauhahaks..kire nyer buli ni ok ah gak..setakat nak lepas tensen tgk citer ni orite ah tu..klaka tgk afdlin uli perut die yg berlemak tu haha...mase tu dah kol 6.30 tp sempat gak main bowling....dayah sgt teruk sebab die kalahkan aku giler babi 160-87..nearly half okayyy...tu ah lain kali xnak ahh aku celen org yg dah penah masuk bowling tournament ni..tak aci ahh aku amateur..dayah tu pro..pastu ade ati lagik kate nasib je aku menang..porah haha takpe dayah nanti kiter celen lagik hehe
lepas balik tu...aku chat ngan seben,kay n aznim pasal nk discuss about holiday sume..my mum plak penat sgt sampai suruh aku tolong abiskan homework die..calculate amount of flight destinations..sian punyer pasal n sambil aku chat sume last2 aku tido kol 4.30..pastu kol 6.45 dah bgn nak anta iya..tu ler penat + x cukup tido.. tadik plak aku penat packing barang coz me n my mum will be going to china..bape jam je lg tinggal n the flight is at 8.30am..kalo tak my mum je pi sorg..tp sebab kalo aku ikut bleh dpt extra 20 kgs for barang yg beli kat sane..jd aku pon ikut ler sbb aku pon kan tgh cuti..bosan takde keje nak wat..so baik ikut sbb aku pon lum penah pi china..hehe..ish aku pon dah ngantuk ni..nampaknye lambat lagi ah br dapat update blog ni..tu pon kalo ade cerite yg nak aku tulis ah..ok then..zzzzzzz

No comments: