Tuesday, August 5, 2008

Ekspedisi Menjejak Pulut Mangga Dengan Kereta Baru


Aku sebok kate ngan korg aku nak update ngan gamba2 redang n bali kan....tapi aku lupe that monitor aku di rumah dah out n all the piccies ade dlm cpu....jd nmpk nye kene lah postpone dulu....sib baik ade org baik ati nk pinjam kan monitor die nanti sementara nak repair yg lame...tq dear hehe....ni sume pasal aritu bile umah aku tetibe blackout gara2 suis tebakar...my monitor terus dh weng....jd setelah saye update ape2 yg ptt dlm laptop ni saye boleh lah blog from here....coz kat opis saye xde chance

Last Friday, akak opis aku ajak gi mkn sambil naik keta baru die...ape lagik aku ligat je lah bile org ajak....so kitorg rombongan cik kiah pergi ber 5...of course lh aku yg paling mude kan...akak2 ni jelah geng aku...bos sila lah ambik org mude plak for my programmer k....akak2 jgn mare ek hehe....so naik lah aku kreta baru yg aku rase besar...mcm susah nak bawak aje...kitorg pegi shah alam...mkn kat area2 stadium...

Skali ade pulak yg tetibe kempunan pulut mangga...sama mcm pulut durian...tapi ni mkn ngan mangga manis campur santan...mcm sedap kan...terliur je bile byg...baru teringat fews day back...my sis ckp die mengidam nak pulut mangga gak...so kitorg round cari kedai yg ade jual tu tapi x jumpe plak...siap masuk kedai thai lagik coz akak opis aku kate tu org thai nye food...pon xde...so balik lah ngan hampa nye akak aku sorg 2...

Aku tetibe bg nickname kat group akak2 ni geng mafia sebab keta dah le besar...siap tinted sume...pastu sorg2 pon boleh tahan mafia gak heheh...so thanx to akak opis aku yg telah bawak kitorg gi lunch with her new Honda Odyssey...boleh lah jenjalan lagik ek lepas ni :)

No comments: