Wednesday, March 23, 2005

makan-makan at kay's house

we should do this often...mkn2 macam ni tak kisah ler kat umah sesape or kat restaurant sgt lah best..pulak tu kalo dah lame tak jumpe member lame...sure byk nak bercerite sambil enjoy mkn sedap2...

at first the plan was to invite 9 people...sume geng fsktm um...but under certain circumstances..which i dont know..only 4 turned up...me, aznim, alif n is... ber5 pon dah cukup nak bikin havoc...yg best nye kitorg ni ingat ramai lah nak dtg...takut food tak cukup..so aku bwk agar2..aznim bwk choc cake n alif bwk triffle ke truffle...tatau ah aku...kay pon dah masak byk...ape lg aku nak kate...org invite kasik mkn free pon susah nak dtg...aku kalo pasai org invite ni jrg aku tolak unless aku ade bende penting n takbleh attend...so aku bedal lah lauk2 sedap tu sume..ade udang galah..siakap...ayam masak lomak haha...sikit org senang lah lagik aku nak balun...mmg sedap ah mkn ari tu...

alif n is dah balik dulu...aku n aznim lepak sampai kol 7.30...tetiap tahun raye aku tak dapat nak borak ngan mak kay...tp kali ni kitorg siap lepak borak ngan mak die...taktau plak yg mak die sporting gak..siap citer pasai keja..interview...pasai boipren..pasai kawin..sume masuk ah...
kire aku balik dr umah kay mmg dah full giler sebab asik mkn je...

p/s: to kay..thanx for the mkn2...ckp ngan ur mum skali...kem salam aku kat putih hehe

No comments: